fredag 1. mars 2013

I've got stuff, Lori! Things!

Ok, jeg har ikke gjort ingenting!
Det er ikke noen store prosjekter eller no, men har funnet ut at alle i hele verden er flinkere til å tegne enn meg, så jeg måtte rulle litt i smerten, også måtte jeg øve. Det er vedlig kjedelig å øve, så det blir alltid til at jeg faktisk lager et bilde av det, og her er en ting jeg har tegna på en stund:
Ganske fornøyd, selv om gutten i forgrunnen ligner litt på eksen min XD Han hadde ikke en så kul tættis da. Eller piercing.
Jeg elsker surrealisme, og jeg trenger virkelig å øve på landskap, spesielt med bygninger, så kanskje jeg kan lage mer lignende det her!

Har også gjort litt oljemaling på privaten, og jeg er besatt! Måtte ta en pause fordi jeg fikk utslett i hånda av å vaske penslene hele tiden ... og oljemaling tar lang tid å tørke, så det eneste jeg er ferdig med er den her...
som jeg ikke er så veldig fornøyd med, for jeg bare mista litt hva som var poenget i bildet. Føler at jeg redda det inn ganske bra med alt det svarte jeg la til etterhvert men... forvent mer, ok? Det kommer mer!
Jeg har ikke posta tegneserier i det siste heller, selv om jeg er ferdig med flere sider. Blir bare så frustrert over hvor vanskelig det er å scanne når scanneren er så liten T_T
Men i overimorgen drar jeg til Norge! Og jeg tar med meg tegneseriene så jeg kan scanne dem på go'scanneren min hjemme. Jeg savner deg, baby!
Ok! Sove nå. Konsert i morgen!

Goodnight, Cruel World!

3 kommentarer:

  1. Endelig mer :P Ikke bare øv det er bedre å lage fulle tegninger av ting for da før du øvd deg på flere ting samtidig :) Og det er alltids noen bedre, men det handler om å få frem det talentet du har og bruke det på en kreativ og fantastisk måte så blir man på en måte den beste i seg selv :)

    SvarSlett
  2. Takk! Godt tips egentlig :D Og god unnskyldning til å lage hele tegninger i stedet for å pugge-tegne XD Skal prøve meg litt på den en gang i uka-greia igjen, men tror jeg venter litt med å annonsere det veldig ^^

    SvarSlett