mandag 13. mai 2013

Who let the dogs out?

Hei, det har gått en stund siden sist gitt.
I dag skulle jeg poste nye sider av Like Totally, som jeg lagde da jeg var i Norge. Jeg er treig, men det veit dere alt. Problemet er bare at nå finner jeg ikke den ene siden, så jeg må rote litt i dataen min T_T
Men jeg har i det siste blitt ferdig med ny blogg-header til den andre bloggen min, og synes den ble veldig søt, så jeg poster den!

Lagde også den her i timen en dag, bare for morro egentlig:
Det er bandet mitt som hunder (siden bandnavnet er SALTY DOG lissom). Jeg er ikke en person som har for vane å tegne søte chibi-versoner av meg selv, men jeg er jo i Japan :P

2 kommentarer:

  1. Du sa du hadde en annen blogg..?

    SvarSlett
  2. Ja, http://hoshifune.blogspot.com
    Det er mest hva jeg gjør i helga og band-greier og sånn ^^

    SvarSlett