onsdag 7. august 2013

Vikingar

Hei! Jeg lovet for litt siden på den andre bloggen å skrive om en logo jeg laget, men så har jeg selvsagt ikke gjort det -_-;
Et par venner har akkurat startet plateselskap og de lurte på om jeg ville lage logo til dem.
Den eneste infoen de ga meg var at selskapet skal hete Heimdall, så de ville ha noe som passet til det... det er en nordønn figur (når det ikke er en Marvel-figur) så jeg anntok de ville ha noe vikingete ^^
Lagde en del forskjellige forslag, her er noen av dem:



Og her er den som endelig ble vinneren:
Jeg synes den er veldig søt! Det var morro å få jobbe i mitt rette element, med sort og hvitt og tusj og greier. Og det var veldig morro å se logoen for første gang på businesskortet til Saburo, og så på CDn til St.Clair, som er et av bandene de representerer og som akkurat har utgitt CD:
Her er musikkvideoen til St.Clair også, bare fordi.
Dessverre var jeg for sliten og blakk den dagen til å gå på innspillinga men :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar