lørdag 9. november 2013

Kenny lever fortsatt

Okeeeei! En oppdatering!!
Jeg har faktisk tegna mye, men har liksom ikke fått gjort noe skikkelig ut av tegninger på en stund fordi jeg har vært veldig optatt med skolen og bandet og hehh, prøve å ha et sosialliv i tillegg. Men jeg vil virkelig fokusere mer på tegning, så har gjort noen omprioriteringer i det siste.
Uansett, er endelig ordentlig ferdig med en tegning:

Hun skal ikke være gravid, selv om det ble seendes litt sånn ut :P

Har kjøpt meg en ny (og egen) tablet. Den er veldig liten, som kan være både bra (fordi den er lett å ta med seg, og jeg må ha den med på skolen for å få brukt Photoshop) og dumt (vanskeligere å orientere seg på skjermen osv). Den var veldig billig, og flere venner sa at den var helt grei til tegning.

Yaaaayy!!
 Jeg driver fortsatt å blir vant til den, men tror vi skal bli fine venner^^

Har tegna en god del videre på Fosterstilling også...
Kenny lever fortsatt ;D
Jeg er usikker på om jeg skal legge ut resten av serien på nett eller lage et faktisk blad og selge det. Det er jo liksom det jeg vil drive med da^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar