fredag 30. august 2013

Monster mash!

Er akkurat ferdig med summer session på skolen. Det er når man har en uke med skole midt i sommerferien bare fordi det er Japan... høres crap ut ja, men kurset jeg valgte var faktisk kjempegøy!
Vi hadde silketrykk, og det første vi skulle lage var en "parodiT-skjorte", noe som visst er en greie i Japan nå(for det meste går det ut på å bruke en velkjent logo og skrive om til navnet på hjemsetedet ditt eller sportsalget ditt, som er ganske lame :P). Vi skulle velge en logo eller en figur eller emblem eller noe som vi skulle forandre litt på. Dette var mitt design:
Tror ikke læreren min skjønner den, men det er ikke så farlig ^^ Jeg ville lage noe som jeg selv ville gå med.
Emo nok for deg eller?XD

Neste vi skulle lage var en slags japansk veske (husker ikek hva det heter), og vi kunne lage disgn helt fritt :D
Har venta på en sånn oppgave lenge!
Designet mitt var av havhest-bein... ikke spør hvorfor, jeg har plutselig dilla ^^ Men ble veldig fornøyd med resultatet!


Den siste oppgaven var å lage en t-skjorte igjen, denne gangen også med helt fritt design.
Jeg visste allerede hva jeg ville lage, en av skissene jeg hadde laget til parodi t-skjorta, som ikke var parodi nok til å brukes.
Jeg dreit meg ut litt da jeg lagde silkscreenen, så den ble for tynn og malingen sivet igjennom, så det ble en litt skitten effekt. Først ble jeg veldig skuffa, for jeg likte designet så godt, men det ble egentlig stilig på sin egen måte. Mer horror liksom ^^
Glass halvfult!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar