onsdag 14. august 2013

Før den første Dog Pirates Banquet!

Hallooooo! Jeg er ikke sikker på om jeg har posta den ferdige før, men her er plakaten jeg lagde til den store konserten vår, som er i morgen!!
Og et nylig bilde av bandet.
Det er en stund siden jeg har skrevet om bandet her, så line-upen har antagelig forandra seg litt. Dette er, fra venste: Takashi (trommer), Tomoya (bass), meg (vokal), Kento (gitar).

På onsdag var Tomoya og jeg, med litt hjelp fra Shiisa, og en fan fra Chiba, i Harajuku og delte ut flyerne. Det var mye vanskeligere enn jeg trodde! O_O
Vi var dødsslitne på slutten av dagen, men Tomoya kjøpte crépe til alle da vi var ferdige, så vi fikk litt sukkerenergi.
Issei kom også innom, og insisterte på at jeg skulle gjøre introduksjonen til neste SALTV på motorsykkelen hans...
Ikke stor fan av motorsykler nei.

I morgen braker det løst. Vi kommer til å ha gratis akevitt, fordi det er norsk. Hehe, snilt av oss eller? XD
OG! Gratis norsk sjokolade, fordi folk trenger noe å svelge akeviten med.
Takk til kouhai Jonas, som sende meg disse fra Norge!

Her er noen live-bilder også, fra da vi spilte på K's Dream i Chiba for to uker siden.



Tenkte jeg bare skulle oppdatere litt om bandet, og også nevne at vi nå har en offisiell twitter på engelsk! Så hvis noen er interessert i flere oppdateringer setter vi stor pris på følgere:
https://twitter.com/SALTYDOG_staff
Når vi får 200 følgere har gutta lovet at de skal bli med på å lage en SALTV-episode på engelsk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar